הקרב על הקולות הצרפתיים: הרב פינטו מורה להצביע ש"ס

    דוד לזר No Comments on הקרב על הקולות הצרפתיים: הרב פינטו מורה להצביע ש"ס
    13:55
    23.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on "צום מוזיקלי": תמר אנטון ויפוש ברכהן התארחו ב'אשת חיל'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שח"כ יוני שטבון ממפלגתו של אלי ישי מיקד את הקולות הצרפתיים כקהל היעד שלו, הבוקר התשובה הש"סית מגיעה. האדמו"ר רבי דוד חנניה פינטו פרסם מכתב מיוחד לעולי צרפת: "על כולם להצביע אך ורק לתנועת ש"ס".

    במכתבו כתב האדמו"ר: "על כן אני בא בקריאה של חיבה לאחינו אשר עלו מצרפת לארץ הקודש לצאת ביום הבחירות ולהצביע לתנועת ש"ס, וכל מי שביכולתו לסייע לעוסקים במלאכה, יעשה זאת בחריצות ובנאמנות ובוודאי שמרן זצוק"ל יעמוד לימין כל המצביעים ויבקש רחמים עליהם מן השמים".

    יצויין, כי מכתבו של הגרד"ח פינטו מגיע לאחר לאחר התמיכה המפתיעה אמש של רבני משפחת אבוחצירא לתנועת ש"ס.

    במכתבו כתב האדמו"ר, "אל אחינו היקרים אשר עלו מצרפת לארץ הקודש. כידוע לכם מרן שר התורה הראשל"צ רבינו עובדיה יוסף זצ"ל מסר נפשו למען אחינו בית ישראל, ולשם כך הקים את תנועת ש"ס הקדושה כדי שתייצג בשליחותו ובנאמנות את היהדות בארץ הקודש. עומדים אנו לפני מערכת בחירות החשובה עד מאוד ליהדות בארץ הקודש, אשר כל גופי תורה תלויים בה, שמירת שבת, טהרת משפחה, לימוד התורה וחינוך ילדינו בדרך ישראל סבא".

    במכתבו התייחס האדמו"ר להסתלקותו של מרן זיע"א, "לצערנו כי רב הוא נסתלק מעמנו מרן זצוק"ל אך זכינו שמפעליו הקדושים קיימים וממשיכים לפעול במתכונת אשר התווה בימי חייו ובהכוונתם של גדולי התורה בדורנו חברי מועצת חכמי התורה שליט"א, אשר פיהם כפיו, ומפיהם אנו חיים".

    "ובוודאי שזו זכות וחובה גדולה להצביע למטרה נעלית זו, ולשומעים ינעם, וזכות אבותיי הקדושים תעמוד לימין כל המצביעים ויבורכו מפי עליון אמן ואמן. בברכת התורה ולומדיה ע"ה דוד חנניה פינטו ס"ט". מסיים האדמו"ר.

    בתוך כך הבוקר השתתף האדמו"ר בכינוס של תנועת ש"ס בעיר אשדוד ושם קרא לפעול למען התנועה הקדושה. בדבריו התייחס למכתב ואמר כי מעולם לא התערב בענייני מפלגות אך כעת מוכרחים להציל את מפעליו של מרן זיע"א.
    IMG_4680

    לחצו לקריאת מכתבו של הרב פינטו



    0 תגובות